loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ برفتم بردر شمس العماره,    متن آهنگ شمس العماره جلال همتی,    دانلود اهنگ برفتم بردر شمس العماره جلال همتی,    دانلود آهنگ قدی

حسین بازدید : 25155 چهارشنبه 03 مرداد 1397



,    متن اهنگ برفتم بردر شمس العماره
,    متن آهنگ شمس العماره جلال همتی
,    دانلود اهنگ برفتم بردر شمس العماره جلال همتی
,    دانلود آهنگ قدیمی برفتم بر در شمس العماره جلال همتی
,    دانلود اهنگ برفتم بر در شمس العماره همونجایی که دلبر خونه داره
,    شعر طنز شمس العماره
,    دانلود آهنگ شمس العماره جلال همتی
,    دانلود آهنگ برفتم بر در شمس العماره جلال همتی
,    دانلود آهنگ کامل شمس العماره جلال همتی
,   

برفتم بر در شمس العماره           همون جایی که دلبر خونه داره

برفتم بر دم در                         زدم من حلقه بر در

بیامد پشت اون در                    بگفتا کیستی تو

گفتمش من، درو وا کن              من مسکین، درو وا کن

من ابو الچماقم، درو وا کن          قلچماقم، درو واکن

مثل گربه ی، براقم، درو وا کن     درو وا کرد

سلام گرمی به ما کرد              منو جا کرد

 

شرابم داد، نوشیدم من            کبابم داد، مکیدن من

هی چی بم داد، خوریدم من      جا انداخت، کپیدم من

کپیدم من، سریدم من              سر شب شد، هیچ نگفتم

نصفه شب شد، هیچ نگفتم       دم صبح شد، هیچ نگفتم

خروسه خوند، هیچ نگفتم          من از او هیچی نخواستم

 

صد تومن خواست نداشتم        بیست تومن خواست نداشتم

ده تومن خواست نداشتم         یه تومن خواست نداشتم

پنج زاری خواست نداشتم         یک قرون خواست نداشتم

یه شاهی خواست نداشتم      یه سیگار خواست نداشتم

ته سیگار خواست نداشتم       من بیچاره نداشتم

من درمونده نداشتم               من وا مونده نداشتم

                 نداشتم، آی نداشتم

 

http://khabgahguds3.blogfa.com/post-63.aspx







برچسب ها متن اهنگ برفتم بردر شمس العماره متن آهنگ شمس العماره جلال همتی دانلود اهنگ برفتم بردر شمس العماره جلال همتی دانلود آهنگ قدیمی برفتم بر در شمس العماره جلال همتی دانلود اهنگ برفتم بر در شمس العماره همونجایی که دلبر خونه داره شعر طنز شمس العماره دانلود آهنگ شمس العماره جلال همتی دانلود آهنگ برفتم بر در شمس العماره جلال همتی دانلود آهنگ کامل شمس العماره جلال همتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو