loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه,    دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه از محمد یاوری,    دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی شـاهین پـر

حسین بازدید : 15726 دوشنبه 07 آبان 1397


,    دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه
,    دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه از محمد یاوری
,    دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی شـاهین پـرواز و شهـاب حیـدری به نام وفـــا
,    دانلود اهنگ وفا از شهاب حیدری
,    دانلود آهنگ های شاهین پرواز
,    دانلود آهنگ شـاهین پـرواز و شهـاب حیـدری به نام وفـــا
,    دانلود آهنگ منو دیگه نمیخوای اینو همه میدونن
,    دانلود آهنگ باورم نمیشه داره همه چی تموم میشه محمد یاوری
,    دانلود اهنگ محمد یاوری باورم نمیشه داره همچی تموم میشه

http://www.melodyom.com/Home/Music/2300/%D9%88%D9%81%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C

 

 

منو دیگه نمیخوای اینو همه میدونن انقدر نیار بهونه بس کن مگه من دیوونم بچه که نیستم دیگه چشات به من دروغ نمیگه هرچی که بود تموم شد میدونم رفتی با یکی دیگه هر چی که بود تموم شد زندگیمم حروم شد هر چی که بود تموم شد زندگیمم حروم شد یادت میاد میگفتی دوستت دارم دیوونه همچیمی تو دنیا هرچی بگی همونه بگو بگو چی شد اون حرفات اون وعده و وعیدات نگاتو از من نگیر کو کو گرمی اون دستات بگو پیشم میمونی نه نگو که نمیتونی بگو پیشم میمونی نه نگو که نمیتونی باورم نمیشه داره همچی تموم میشه دیگه فرصتی نیست اون رفت واسه همیشه دنیا نمیخوام اینجا بمونم منتظر بشینم از اون بخونم باورم نمیشه داره همچی تموم میشه دیگه فرصتی نیست اون رفت واسه همیشه دنیا نمیخوام اینجا بمونم منتظر بشینم از اون بخونم باورم نمیشه داره همچی تموم میشه دیگه فرصتی نیست اون رفت واسه همیشه دنیا نمیخوام منتظر بشینم از اون بخونم باورم نمیشه دیگه فرصتی نیست دنیا نمیخوام منتظر بشینم از اون بخونم

 

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه دانلود آهنگ یادت میاد میگفتی دوست دارم دیوونه از محمد یاوری دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی شـاهین پـرواز و شهـاب حیـدری به نام وفـــا دانلود اهنگ وفا از شهاب حیدری دانلود آهنگ های شاهین پرواز دانلود آهنگ شـاهین پـرواز و شهـاب حیـدری به نام وفـــا دانلود آهنگ منو دیگه نمیخوای اینو همه میدونن دانلود آهنگ باورم نمیشه داره همه چی تموم میشه محمد یاوری دانلود اهنگ محمد یاوری باورم نمیشه داره همچی تموم میشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو