loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ این زندگی رویای من نیست,    دانلود اهنگ خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست,    عکس نوشته خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست, &nbs

حسین بازدید : 59 یکشنبه 13 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ این زندگی رویای من نیست
,    دانلود اهنگ خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست
,    عکس نوشته خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست
,    پروفایل خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست
,    دانلود اهنگ امان از این تنهایی شدم مثل دریایی
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین خدا منو ببین
,    متن اهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین
,    خدا منو ببین روزبه بمانی
,    متن خدا منو ببین

 

♪♪♫♫♪♪♯

امان از این تنهایی شدم مث دریایی که هر طرف میچرخه تو ساحلش تویی
سرابتو میبینه تو قلب هر آیینه تمام فکرش اینه مقابلش تویی
خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین♪♪♫♫♪♪♯
خدا منو ببین رویامو برگردون به شب هام من زندگیمو از تو میخوام
خدا منو ببین خدا منو ببین♪♪♫♫♪♪♯
رفیق هرشبم تنهاییامه اینو نگاه من به همه میگه
اگه فکر نجات هردومونی به من فرصت بده یه بار دیگه
خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین♪♪♫♫♪♪♯
خدا منو ببین رویامو برگردون به شب هام من زندگیمو از تو میخوام
خدا منو ببین خدا منو ببین

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ این زندگی رویای من نیست دانلود اهنگ خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست عکس نوشته خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست پروفایل خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست دانلود اهنگ امان از این تنهایی شدم مثل دریایی دانلود اهنگ فرزاد فرزین خدا منو ببین متن اهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین خدا منو ببین روزبه بمانی متن خدا منو ببین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو