loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق تازه از لیلا فروهر,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید عشق تازه از لیلا فروهر,کد آوای انتظار همراه

حسین بازدید : 179 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر


تو آسمون عشقم یکی داره پیدا میشه

یواش یواش نگاهش با چشمم آشنا میشه

وقتی میاد کنارم دست و دلم میلرزه

راز دلم تو سینه نگفته حاشا میشه

راز دلم تو سینه نگفته حاشا میشه



ای خدا بازم دلمو دارم میبازم

حس میکنم دوباره عاشقه عاشق هستم

میترسم این عاشقی یه کاری بده به دستم

تو خلوت شبونه نذر و دعا میکنم

خدای آسمون رو یه دم صدا میکنم

نکنه که با نگاهش یه وقت فریبم بده

دلی که به من سپرده دست رقیبم بده

ای خدا بازم دلمو دارم میبازم

حس میکنم دوباره عاشقه عاشق هستم

میترسم این عاشقی یه کاری بده به دستم

 
http://www.sattarseda.blogfa.com







برچسب ها دانلود آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق تازه از لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید عشق تازه از لیلا فروهر کد آوای انتظار همراه اول عشق تازه از لیلا فروهر عشق تازه از لیلا فروهر دانلود آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر رمیکس Remix کد موزیک عشق تازه از لیلا فروهر تکست موزیک عشق تازه از لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو عشق تازه از لیلا فروهر دانلود آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق تازه از لیلا فروهر متن ترانه عشق تازه از لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم عشق تازه از لیلا فروهر تکست آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر متن آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز عشق تازه از لیلا فروهر سایت موزیک دانلود ترانه عشق تازه از لیلا فروهر دانلود آهنگ عشق تازه از لیلا فروهر کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو