دانلود آهنگ مهدی احمدوند باور

Download Music Mehdi Ahmadvand Bavar

آهنگ مهدی احمدوند بنام  باور

زحمتام برای اینه که حرفام باورت باشه

اگه من یه روزی مردم یه سقفی روسرت باشه

دانلود آهنگ مهدی احمدوند باور

 

متن آهنگ باور از مهدی احمدوند

زحمتام برای اینه که حرفام باورت باشه

اگه من یه روزی مردم یه سقفی روسرت باشه

سختی میکشم نبینم که خونم روی آب باشه

منه پیرمرد که رفتم یه عکسی توی قاب باشه

سختی اینقد دیدم خنده رفته از یادم

تو با خنده شاد باش من باشادیت شادم

مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
motmaenam didi eshghet inja jashe

من میرم بانی باش اسمی از من باشه
man miram bani bash esmi az man bashe

ترانه آهنگ باور از مهدی احمدوند

سختی اینقد دیدم خنده رفته از یادم

تو با خنده شاد باش من باشادیت شادم

مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
motmaenam didi eshghet inja jashe

من میرم بانی باش اسمی از من باشه
man miram bani bash esmi az man bashe