loading...

موزیک باحال درخواستی

سر تو با کسی شوخی ندارمسرتو که برای من یه عشقیدیگه آب از سرم گذشته بایدیا واسه من بشی یا واسه هیشکیدیگه دستم به هیچ کاری نمیرهبدون تو یه بد حال مریضمکی غیر از من میتونه عاشقت شهکی میتونه به غیر از م

حسین بازدید : 29 یکشنبه 01 تیر 1399


سر تو با کسی شوخی ندارم
سرتو که برای من یه عشقی
دیگه آب از سرم گذشته باید
یا واسه من بشی یا واسه هیشکی

دیگه دستم به هیچ کاری نمیره
بدون تو یه بد حال مریضم
کی غیر از من میتونه عاشقت شه
کی میتونه به غیر از من عزیزم؟

دنیاى ما اندازه هم نیست
تقدیر ما با هم نمیسازه
راحت گذشتى از تمام من
عاشق که عشقشو نمیبازه

من از تو راه برگشتی ندارم
به سمت تو سرازیرم همیشه
چقدر سخت همین اول بدونی
بدونی آخرش قرارِ چی شه

تو از من کل دنیامو گرفتی
که یه روزی همه دنیای من شی
بگو کجای دیروز تو بودم
نشد حتی یبار فردای من شی

دنیاى ما اندازه هم نیست
ما هردومون سرخورده ایم از هم
تردید تو سوزونده دنیامو
چیزى نمونده از تو واسه من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو