loading...

موزیک باحال درخواستی

نگو از عشق که باور ندارم هرچی درده به خاطر میارم قصه های تلخ عاشقیم از گذشتم به یادم میارم نگو از عشق که باور ندارم هرچی درده به خاطر میارم قصه های تلخ عاشقیم از گذشتم به یادم میارم من غریب بی

حسین بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1399

نگو از عشق که باور ندارم

هرچی درده به خاطر میارم

قصه های تلخ عاشقیم

از گذشتم به یادم میارم

نگو از عشق که باور ندارم

هرچی درده به خاطر میارم

قصه های تلخ عاشقیم

از گذشتم به یادم میارم

من غریب بی نوایم من یه ساز بیصدایم

من شکست خورده ی عشقم همچو درد بی دوایم

من غریب بی نوایم من یه ساز بیصدایم

من شکست خورده ی عشقم همچو درد بی دوایم

نگو از عشق دیگه نمیخونم

نخواه از من آخه نمیتونم 

دل شکستم دست رو دلم نذار

نشه جاری اشکای پنهونم

نگو از عشق دیگه نمیخونم

دانلود آهنگ نگو از عشق که باور ندارم از علی اسحاقیان

نخواه از من آخه نمیتونم 

دل شکستم دست رو دلم نذار

نشه جاری اشکای پنهونم

من غریب بی نوایم من یه ساز بیصدایم

من شکست خورده ی عشقم همچو درد بی دوایم

من غریب بی نوایم من یه ساز بیصدایم

من شکست خورده ی عشقم همچو درد بی دوایم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو