loading...

موزیک باحال درخواستی

یکی بود که یه زندگی بود قدیما پره سادگی بود یکی که فراموش نمیشه تو یادم میمونه همیشه شبا پیش عکسش میخوابم نفهمید چقد داد عذابم اومد عشقو مهمونه دل کرد یهو رفتو دستامو ول کرد حالا گریون با یه دل خو

حسین بازدید : 25 شنبه 21 تیر 1399

یکی بود که یه زندگی بود قدیما پره سادگی بود

یکی که فراموش نمیشه تو یادم میمونه همیشه

شبا پیش عکسش میخوابم نفهمید چقد داد عذابم

اومد عشقو مهمونه دل کرد یهو رفتو دستامو ول کرد

حالا گریون با یه دل خون میزنم قدم تو بارون

که یه بارون به جای من زیر یه چتر تویه خیابون

حالا گریون با یه دل خون میزنم قدم تو بارون

که یه بارون به جای من زیر یه چتر تویه خیابون

لالا لای لالا لای لالا لای لالا لای

لالا لای لالا لای لالا لای لالا لای

همش کار من گریه و زاریه بازم شب شدو وقت بیداریه

دوباره من اشک چشام جاریه کنارش بجی من آخه کیه

بازم تویه اتاقم پر هق هق خدایا هنوزم قلب من عاشقه

خوشو اون چه از من آسون گرفت دوباره نگاهم دوبارون گرفت

دانلود آهنگ یکی بود که یه زندگی بود از حسین عامری

حالا گریون با یه دل خون میزنم قدم تو بارون

که یه بارون به جای من زیر یه چتر تویه خیابون

حالا گریون با یه دل خون میزنم قدم تو بارون

که یه بارون به جای من زیر یه چتر تویه خیابون

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو