loading...

موزیک باحال درخواستی

فلک دادو فلک دادو فلک داد فلک از کودکی غم را به من داد منو بردن به مکتب خانی یار معلم آمدو درس غمم داد معلم آمدو درس غمم داد معلم آمدو درس غمم داد یار جونی یار جونی دوباره بر نمیگرده جوونی دوبا

حسین بازدید : 939 شنبه 21 تیر 1399

فلک دادو فلک دادو فلک داد

فلک از کودکی غم را به من داد

منو بردن به مکتب خانی یار

معلم آمدو درس غمم داد

معلم آمدو درس غمم داد

معلم آمدو درس غمم داد

یار جونی یار جونی دوباره بر نمیگرده جوونی

دوباره بر نمیگرده جوونی…

امشب چه زیبا بود زیبا نگار من

امشب چه زیبا بود زیبا نگار من

بزار بیاد شادی از دیدن رویش

عزیز رویاهام تمام وجودش مهرو صفا بود

دانلود آهنگ امشب چه زیبا بود زیبا نگار من (خدا نگیره از من )

واسه من شبها بودن در کنارش لطف خدا بود

خدا نگیره از من دلدارمو زیبا نگارمو

ماه شب تارمو شب و روز طاقت ندارم

خدا نگیره از من دلدارمو زیبا نگارمو

ماه شب تارمو شب و روز طاقت ندارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو