loading...

موزیک باحال درخواستی

تموم زندگیمی تو بخوای نخوای دوست دارم تموم زندگیمی تو بخوای نخوای دوست دارم تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو رفتی گذشتی از منو دلواپسم ببرای تو تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو رفتی گذش

حسین بازدید : 19 شنبه 21 تیر 1399

تموم زندگیمی تو بخوای نخوای دوست دارم

تموم زندگیمی تو بخوای نخوای دوست دارم

تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو

رفتی گذشتی از منو دلواپسم ببرای تو

تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو

رفتی گذشتی از منو دلواپسم برای تو

مگه میشم بازم نگی دوسش نداری بی وفا

رفتنو باور دارم خوش باش نمیخواد تورو

مگه میشم بازم نگی دوسش نداری بی وفا

رفتنو باور دارم خوش باش نمیخواد تورو

بی رحمی تو با من نمیبینی تو دردامو

چجوری باید بگم خراب کردی رویامو

تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو

دانلود آهنگ تموم زندگیمی تو بخوای نخوای دوست دارم از محمد قائمی

رفتی گذشتی از منو دلواپسم برای تو

تو که شکستی قلبمو ریختم به پات هستیمو

رفتی گذشتی از منو دلواپسم برای تو

مگه میشم بازم نگی دوسش نداری بی وفا

رفتنو باور دارم خوش باش نمیخواد تورو

مگه میشم بازم نگی دوسش نداری بی وفا

رفتنو باور دارم خوش باش نمیخواد تورو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو