loading...

موزیک باحال درخواستی

یه جوری تو دلم نشست که من هر روز براشم یه جوری همش نگاه میکنه که درگیر چشاشم یه کاری با دلم کرد که نمیتونم اصلا توصیف کنم یه جوری عاشقم کرد که نمیتونم اصلا توجیح کنم خیلی زود رگ خوابمو گرفت توو دس

حسین بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1399

یه جوری تو دلم نشست که من هر روز براشم
یه جوری همش نگاه میکنه که درگیر چشاشم

یه کاری با دلم کرد که نمیتونم اصلا توصیف کنم
یه جوری عاشقم کرد که نمیتونم اصلا توجیح کنم

خیلی زود رگ خوابمو گرفت توو دستش
خیلی بود که بخوام حرفهامو بگم بهش

خیلی خوب میدونه قبل از خودش
کسی نبود جونمو بدم بهش

هیشکی مثل اون نیست نه بقیه مهم نیستند
دل منو برده جز اون توو نخ هیشکی نیستم

ریسک بودن کنارش خوب منم اهل ریسکم
واسه من جذابتر از اون توو دنیا نیست نه


میدونم داره میشنوه همه حرفهای که میگمو
همه حواسش به منه خودم اینو فهمیدم

بلندتر از قبل داد زدم دوست دارم دوست دارم
خوشش میاد پشت سرش عشقمو هی جار بزنم

خیلی زود رگ خوابمو گرفت توو دستش
خیلی بود که بخوام حرفهامو بگم بهش

خیلی خوب میدونه قبل از خودش
کسی نبود جونمو بدم بهش

هیشکی مثل اون نیست نه بقیه مهم نیستند
دل منو برده جز اون توو نخ هیشکی نیستم

ریسک بودن کنارش خوب منم اهل ریسکم
واسه من جذابتر از اون توو دنیا نیست نه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو