loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    کد آوای انتظار بهت گفتم جفتم میارم جفت پوچه,    کد پیشواز ایرانسل هرجا برم هرجا بری فرقی نداره,    اهنگ بهت گفتم جفتم بیارم جفت پو

حسین بازدید : 35 چهارشنبه 08 مرداد 1399


,   
,    کد آوای انتظار بهت گفتم جفتم میارم جفت پوچه
,    کد پیشواز ایرانسل هرجا برم هرجا بری فرقی نداره
,    اهنگ بهت گفتم جفتم بیارم جفت پوچه
,    کد آوای انتظار هر جا برم هر جا بری فرزاد فرزین
,    کد پیشواز ایرانسل خرابش کردی فرزاد فرزین
,    کد آوای انتظار جدید فرزاد فرزین
,    کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین خرابش کردی ریمیکس
,    متن اهنگ هرجا برم هرجا بری فرقی نداره
,    کد آوای انتظار فرزاد فرزین مانکن

,   
,    کد پیشواز ایرانسل گفتم رفیقه جامو به دشمن نمیده
,    اهنگ گفتم رفیق جامو به دشمن نمی دهد
,    کد پیشواز ایرانسل کی گفته رفیقت دشمن نمیشه
,    گفتم با خودم حرفم میشه بی تو نری خراب کنی زندگیمو








برچسب ها کد آوای انتظار بهت گفتم جفتم میارم جفت پوچه کد پیشواز ایرانسل هرجا برم هرجا بری فرقی نداره اهنگ بهت گفتم جفتم بیارم جفت پوچه کد آوای انتظار هر جا برم هر جا بری فرزاد فرزین کد پیشواز ایرانسل خرابش کردی فرزاد فرزین کد آوای انتظار جدید فرزاد فرزین کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین خرابش کردی ریمیکس متن اهنگ هرجا برم هرجا بری فرقی نداره کد آوای انتظار فرزاد فرزین مانکن کد پیشواز ایرانسل گفتم رفیقه جامو به دشمن نمیده اهنگ گفتم رفیق جامو به دشمن نمی دهد کد پیشواز ایرانسل کی گفته رفیقت دشمن نمیشه گفتم با خودم حرفم میشه بی تو نری خراب کنی زندگیمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو