loading...

موزیک باحال درخواستی

خنده ی رو لب هام اشکایه پنهونه دنیای من بدون توای عشق بی وفای من خود زندونه عاقبت عشقم چشمای گریونه تموم زندگیه من تعبیر رویای من دربو داغونه جنگل سبزو شعر و کبریتت دست بی مهرت میسوزم کبیر لوتم

حسین بازدید : 159 شنبه 11 مرداد 1399

خنده ی رو لب هام اشکایه پنهونه

دنیای من بدون توای عشق بی وفای من

خود زندونه

عاقبت عشقم چشمای گریونه

تموم زندگیه من تعبیر رویای من دربو داغونه

جنگل سبزو شعر و کبریتت

دست بی مهرت میسوزم

کبیر لوتم بی چشات کورم

دانلود آهنگ خنده ی رو لب هام اشکایه پنهونه از مجید علیپور

زیر این آوار میپوسم

پادشه عشقت گدای مسکینه

ای قلب بی گناه من وجود بی پناه من

بی تو غمگینه

رویه نوتسازم اسم تو میشینه

رو شونه های شومینه عکسا و نامه های ما

داره میسوزه

چشامو بستم نبینم میری گل هستیمو میچینی

باورش سخته واسه من مرگه

تو با اشک من خندونی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو