loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام حست میکنم با بالاترین کیفیت Download New Music By Ahmad Saeedi Called Heset Mikonam ترانه و آهنگسازی: احمد سعیدی ؛ تنظیم

حسین بازدید : 45 سه شنبه 14 مرداد 1399

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام حست میکنم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Ahmad Saeedi Called Heset Mikonam

ترانه و آهنگسازی: احمد سعیدی ؛ تنظیم: میلاد هاشمی

 

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ احمد سعیدی با نام حست میکنم

 

حرفات از صبح تا شب همش تو گوشم
فنجون قهوه‌ام رو مینوشم
هدفون زدم سکوتِ و شب
شب ها دلم تنگ تو میشه
امشب بازم مثل همیشه
دلتنگتم پس تو کجایی
کجایی کجایی
حست میکنم تو خیالم تو پیشمی
منو و اون آهنگ همیشگی
حست میکنم تو خیالم تو پیشمی
منو و اون آهنگ همیشگی


بذار برات ترسیم کنم
یه قلب یه حس یه دم تو فکرتم
ببینمت ببینمت ببینمت
حست میکنم تو خیالم تو پیشمی
منو و اون آهنگ همیشگی
حست میکنم تو خیالم تو پیشمی
منو و اون آهنگ همیشگی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو