loading...

موزیک باحال درخواستی

تو عشق اول منی مال منی تو پای ثابت منی دل میبری تو کی میتونه مثل ما دیوونه باشه من بدجوری عاشقتم پیگیرتم من دنبالت میام واسه دیدنت هردم اونور دنیا تا هرجایی که باشه پایه باشی چه خوبه دلم واست می

حسین بازدید : 21 سه شنبه 21 مرداد 1399

تو عشق اول منی مال منی تو
پای ثابت منی دل میبری تو

کی میتونه مثل ما دیوونه باشه
من بدجوری عاشقتم پیگیرتم من

دنبالت میام واسه دیدنت هردم
اونور دنیا تا هرجایی که باشه

پایه باشی چه خوبه دلم واست میکوبه
با تو میچسبه هر روز تابستون

پایه باشی بهشته با تو دنیا رو عشقه
با تو گرمه دلم تو هر زمستون


یکی مثل من عاشق یکی مثل تو پایه
چه خوبه اسممون شده دلبر و دلداده

یکی مثل تو باشه گوشه دلم جا شه
چه خوبه که عشق تو به قلبم افتاده

زده به سرم عشقت روی لبمه اسمت
وقتی میخندی دلم میریزه از حست

با تو همه چی جوره با تو دلم آرومه
چی تو چشماته منو کرده یه دیوونه

پایه باشی چه خوبه دلم واست میکوبه
با تو میچسبه هر روز تابستون

پایه باشی بهشته با تو دنیا رو عشقه
با تو گرمه دلم تو هر زمستون

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو