loading...

موزیک باحال درخواستی

ترانه و شعر آهنگ گیسو کمند احسان مهدی زاده مکث چشمان قشنگت نبض چشمان من است خانه رویای من با بودن تو روشن است دست پایم مهر عشقت قول ماندن تا ابد هی برای تو بمیرم دل برایت میتپد گیسو کمندی سرو

حسین بازدید : 13 سه شنبه 21 مرداد 1399

متن آهنگ گیسو کمند احسان مهدی زاده

ترانه و شعر آهنگ گیسو کمند احسان مهدی زاده

مکث چشمان قشنگت نبض چشمان من است
خانه رویای من با بودن تو روشن است

دست پایم مهر عشقت قول ماندن تا ابد
هی برای تو بمیرم دل برایت میتپد

گیسو کمندی سرو بلندی زیبا ترینی وقتی میخندی
دریای زیبا کوه غروری تو دلربایی الماس نوری

تکست آهنگ گیسو کمند احسان مهدی زاده

تو همان حال خوشی دلبر معروف دلم
خانه عشق تو شد آرام جان و منزلم

مست رویت میشم هردم نگاهت میکنم
در دلم غوغا شده جانا صدایت میکنم

گیسو کمندی سرو بلندی زیبا ترینی وقتی میخندی
دریای زیبا کوه غروری تو دلربایی الماس نوری

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو