loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ به روی قاب عکست غبار غم نشسته از حسین عامری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : به روی قاب عکست غبار غم نشسته همینه که بغض من به خاطرت شکسته دیدن روی م

حسین بازدید : 41 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ به روی قاب عکست غبار غم نشسته از حسین عامری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

به روی قاب عکست غبار غم نشسته

همینه که بغض من به خاطرت شکسته

دیدن روی ماهت این آرزو محاله

تو رو دوباره دیدن برای من خیاله

تو رو دوباره دیدن برای من خیاله

از وقتی پر کشیدی به آسمون رسیدی

برای من هرچی غم تو دنیا بود خریدی

حالا منو لحظه ها به انتظار میشینیم

تا فصل پرواز من همدیگه را ببینیم

تا فصل پرواز من همدیگه را ببینیم

هنوز هوای خونه بوی صفاتو داره

گلای یاس باغچه عطرتو کم میاره

تو خلوت شبونه برات دعا میکنم

برای دیدن تو خدا خدا میکنم

برای دیدن تو خدا خدا میکنم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو