loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود نوحه ز چه ای ندیده کامم از ایمان میرشکاری با لینک مستقیم به همراه متن این مداحی بوشهری : ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری مگر از دل فگـــــــار پدرت خبـــــــــــــــر نداری گل احمر من

حسین بازدید : 89 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه ز چه ای ندیده کامم از ایمان میرشکاری با لینک مستقیم

به همراه متن این مداحی بوشهری :

ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری
مگر از دل فگـــــــار پدرت خبـــــــــــــــر نداری
گل احمر منی تو مه انور منی تو
علی اکبر منی تو تو به من نظر نداری
علی ای آرام جانم نو گل باغ جنانم
بی تو من چو زنده مانم
به دو صد امید خود را به ثمر چو من رساندم
ستم است اگر سر خود تو ز خاک بر نداری
به که گویم ای جگر خون که شود ز غصه مجنون
چه رسد به گوش لیلا که دگر پسر نداری

دانلود نوحه ز چه ای ندیده کامم از ایمان میرشکاری
سرو و شمشاد و شقایق همه در صحن چمن
ای گل حسـرت من از چه نیایی ز برم
ز چه ای عزیز بابا نکنی تـو یاد صغری
دل او ز غصه خون شد تو مگر خبر نداری
تو که بی وفا نبودی ز چه خفته ای بر من
بنشین و گفت و گو کن تو مگر کمر نداری
گل احمر منی تو مه انور منی تو
علی اکبر منی تو تو به من نظر نداری
علی ای آرام جانم نو گل باغ جنانم
بی تو من چو زنده مانم

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو