loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود مداحی خاک بر سر دنیا از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : دانلود نوحه جدید متن آهنگ : خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی خاکت به سر که سرو رعنامو گرفتی باشه دنیا می افتم ا

حسین بازدید : 33 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی خاک بر سر دنیا از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : دانلود نوحه جدید

متن آهنگ :

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی

خاکت به سر که سرو رعنامو گرفتی

باشه دنیا می افتم از پا باشه دنیا باشه دنیا

دشمنا کنن تماشا باشه دنیا باشه دنیا

پسرم شد ارباً اربا باشه دنیا باشه دنیا

کشتنش گرگای صحرا باشه دنیا باشه دنیا

باشه ببین میپیچه اکبر توی خونش

باشه ببین داره یه بابا میبینه داغ جوونش

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

از داغ تو دارم علی از پا میشینم

پاشو بابا من باورم نمیشه چی دارم میبینم

پا نکش به روی خاکا پاشو بابا پاشو بابا

کوری چشمای دنیا پاشو بابا پاشو بابا

وای من بیچاره لیلا پاشو بابا پاشو بابا

اومدن کمک جوونا پاشو بابا پاشو بابا

پاشو علی بریم به خیمه نازنینم

پاشو علی یه بار دیگه قد و بالاتو ببینم

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

ای جون من جوون من جوونی من علی اکبر

رحمی بکن به قامت کمونی من علی اکبر

اینقدر نزن تو پرپر علی اکبر علی اکبر

میکشی منو تو آخر علی اکبر علی اکبر

زدنت تموم لشکر علی اکبر علی اکبر

پاره تن پاشیده پیکر علی اکبر علی اکبر

پاشیدی و پاشیده از هم جیگر من

خاکت به سر دنیای نامرد چی آوردی به سر من

ای بی وفا زمونه اکبر من جوونه

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو