loading...

موزیک باحال درخواستی

انلود مداحی بین الحرمین سلام از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : دانلود نوحه جدید متن آهنگ : بین الحرمین سلام ما به عباس و حسین نوکر شده ام نوکر شده ام نوکر این دو برادر شده

حسین بازدید : 19 شنبه 08 شهریور 1399

انلود مداحی بین الحرمین سلام از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : دانلود نوحه جدید

متن آهنگ :

بین الحرمین سلام ما به عباس و حسین

نوکر شده ام نوکر شده ام نوکر این دو برادر شده ام

شور و شینم یا حسین نور و عینم یا حسین

عاشق این پرچم یا حسینم یا حسین

غم تو در آب و گل به دلم شد منتقل

آقاجون کرب و بلا میمیرم من یحتمل

حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب

من بی سر و پا ولی شوریده سر پایین پا

با هر نفسم عشقم اینه به محرم برسم

ثانیه به ثانیه تو دلم طوفانیه

باشه هر جا روضتون بی بی زهرا بانیه

توی روضت حالیه آقا دستم خالیه

میرسم من با تو به مقامات عالیه

حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب

با چشمای خیس بر حسینیه ی دل سینه زنید

جان ها به فدات روز به روز زیاد میشن سینه زنات

تا حرم نیست فاصله سینه زن ها هروله

کی دلش تو علقمه ست کی دلش تو مقتله

باید امشب سیدی برات مارو بدی

چقد از تو دم زدم خودت آقا شاهدی

حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو