loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ آخ دل دیوانه ی من خراب خانه ی من از سعید کریمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : آخ دل دیوانه ی من خراب خانه ی من با اشک غم نوشتم دوباره نامه هایم با

حسین بازدید : 21 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود آهنگ آخ دل دیوانه ی من خراب خانه ی من از سعید کریمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

آخ دل دیوانه ی من خراب خانه ی من

با اشک غم نوشتم دوباره نامه هایم

با اشک غم نوشتم دوباره نامه هایم

دلیل خنده ام باش نه سوز ناله هایم

دلیل خنده ام باش نه سوز ناله هایم

دلم پاسوز غم شد تو قلبم را شکستی

دلم پاسوز غم شد تو قلبم را شکستی

نخوابیدم چه شب باز تو راحت چشم بستی

نخوابیدم چه شب باز تو راحت چشم بستی

آخ دل دیوانه ی من خراب خانه ی من

دل دیوانه ی من خراب خانه ی من

غبار غم گرفته چرا کاشانی من

چرا کاشانی من…

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو