loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ من همسر چاق توام خانه خراب توام موزیک طنز از کمدین اینستاگرام که فایل صوتی آن در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید من همسر چاق توام خانه خراب توام کی بزنیم کل

حسین بازدید : 19 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ من همسر چاق توام خانه خراب توام

موزیک طنز از کمدین اینستاگرام که فایل صوتی آن در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

من همسر چاق توام خانه خراب توام

کی بزنیم کله و پاچه

دست پخت تو کم روغنه

کردی منو کلی کلافه

بس کن کپل بی ادب

زود میگیری تو قند

همچو بابا و عموهاتو

ای جان الهی فقط کم نشود سایه ات

از سر طفلان منو تو

ای نگ به نیرنگ تو اینه فرهنگه تو 

من گوشت میخوام آب گوشت میخوام 

ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم

خب گوشت نخوا آب گوشت نخوا

دانلود آهنگ با کیفیت 320 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو