دانلود آهنگ جدید محسن نصری غرور یعنی

Download New Music Mohsen Nasri Ghorour Yani

آهنگ جدید محسن نصری بنام غرور یعنی

غرور یعنی دو نفر از هم جدانو دلشون تنگه واسه هم یه چی نمیذاره بخوانو

غرور یعنی پاییز و برگ و بارون تک‌ و تنها تو خیابون اشکات بریزن آروم

دانلود آهنگ جدید محسن نصری غرور یعنی

 

متن آهنگ غرور یعنی از محسن نصری

غرور یعنی دو نفر از هم جدانو دلشون تنگه واسه هم یه چی نمیذاره بخوانو

ghror iani do nfr az hm jdano dlshon tngh oash hm ye chi nmizarh bkhoano

غرور یعنی پاییز و برگ و بارون تک‌ و تنها تو خیابون اشکات بریزن آروم

ghror iani paiiz o brg o baron tk‌ o tnha to khiabon ashkat brizn arom

خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی

khili bdh tngh dlt oli nmitoni bgi kado bgiri bi dlil bhsh nmitoni bdi

خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دست شو

khili bdh iadt brh sda bzni asmsho iadt miad ke digh nis yeo bgiri dst sho

وقتی که گم کردم تورو قلبم بهم میگفت برو اما غرور لعنتی مرغش یه پا داشت

vaghti ke gm krdm toro ghlbm bhm migft bro ama ghror lanti mrghsh ye pa dasht

وقتی من از من پیر ترم وقتی نمیشه بگذرم این حال لعنتی من گریه ها داشت

vaghti mn az mn pir trm vaghti nmishh bgzrm ain hal lanti mn grye ha dasht

باید فراموشت کنم اما نمیشه عاشق که تنها بوده میمونه همیشه همیشه

baid framosht knm ama nmishh aashgh ke tnha bodh mimonh hmishh hmishh

خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی

khili bdh tngh dlt oli nmitoni bgi kado bgiri bi dlil bhsh nmitoni bdi

خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دست شو

khili bdh iadt brh sda bzni asmsho iadt miad ke digh nis yeo bgiri dst sho

ترانه آهنگ غرور یعنی از محسن نصری

خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دست شو

khili bdh iadt brh sda bzni asmsho iadt miad ke digh nis yeo bgiri dst sho

وقتی که گم کردم تورو قلبم بهم میگفت برو اما غرور لعنتی مرغش یه پا داشت

vaghti ke gm krdm toro ghlbm bhm migft bro ama ghror lanti mrghsh ye pa dasht

وقتی من از من پیر ترم وقتی نمیشه بگذرم این حال لعنتی من گریه ها داشت

vaghti mn az mn pir trm vaghti nmishh bgzrm ain hal lanti mn grye ha dasht

باید فراموشت کنم اما نمیشه عاشق که تنها بوده میمونه همیشه همیشه

baid framosht knm ama nmishh aashgh ke tnha bodh mimonh hmishh hmishh

خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی

khili bdh tngh dlt oli nmitoni bgi kado bgiri bi dlil bhsh nmitoni bdi

خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دست شو

khili bdh iadt brh sda bzni asmsho iadt miad ke digh nis yeo bgiri dst sho