loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ بی رحم از سعید کاتار نمیری از یادم تا عمر دارم حواسم پیش توئهتو عاشق نبودی که رفتی و حالم داغونهبی رحم شدی رفتی و بعد تو پر از غم شد دلمکاشکی تو میفهمیدی چی اومد سرماز عشق نفرت دارمو بارون

حسین بازدید : 0 جمعه 04 مهر 1399
متن آهنگ بی رحم از سعید کاتار
نمیری از یادم تا عمر دارم حواسم پیش توئه
تو عاشق نبودی که رفتی و حالم داغونه

بی رحم شدی رفتی و بعد تو پر از غم شد دلم
کاشکی تو میفهمیدی چی اومد سرم
از عشق نفرت دارمو بارون زدو داغونمو
کاشکی میفهمیدی که من حالم بده

تکست آهنگ بی رحم از سعید کاتار



توو پاییز میگردم با اون خاطره های پر دردم
ولی حیف نموندو و که من هر شب دورش بگردم

بی رحم شدی رفتی و بعد تو پر از غم شد دلم
کاشکی تو میفهمیدی چی اومد سرم
از عشق نفرت دارمو بارون زدو داغونمو
کاشکی میفهمیدی که من حالم بده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو