loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ بیا ای جان فرهاد (عروس بهار) از محسن میرزازاده با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بیا ای یار من ای یار مجنون ماه خراسون جان چرا از من دوری در بندی افسو

حسین بازدید : 21 شنبه 05 مهر 1399

دانلود آهنگ بیا ای جان فرهاد (عروس بهار) از محسن میرزازاده با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بیا ای یار من ای یار مجنون ماه خراسون جان

چرا از من دوری در بندی افسون جان زار و هراسون

ببین عید اومده بلبل زده باز پرچم سر بوم

شده در پایه چشمه پا کرشمه صد لاله رقصون

بیا ای جان فرهاد بخون با من به فریاد

بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد

بیا ای جان فرهاد بخون با من به فریاد

بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد

بیا شیرین زبونم بخون دلها بشن شاد

بیا ای یار من ای یار مجنون ماه خراسون جان

چرا از من دوری در بندی افسون زار و هراسون

ببین عید اومده بلبل زده باز

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو