loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ لری عاشق تونم دردت به دلم از ایوب سعیدی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ لری عاشقانه بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : خیفی تو گلم حیفه که هیچ نیسازی هر کاری کنم تو ایزنی سی مو یه سازی وقت

حسین بازدید : 17 یکشنبه 13 مهر 1399

دانلود آهنگ لری عاشق تونم دردت به دلم از ایوب سعیدی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ لری عاشقانه بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

خیفی تو گلم حیفه که هیچ نیسازی

هر کاری کنم تو ایزنی سی مو یه سازی

وقتی بنگ کنم سر در ایدی نیدی جوابی

درد تو چنه که ایطوری وا مو ایبازی

عاشق تونم دردت به دلم

دستامو بگر بنشین تو کلم

درد او تیات بزنه به تیام

دنیا مو تونی یه دل بگو تا بیام

یه رحمی بکن به دل مو تیاته واز کن

تی سیاه قشنگ مینا به سر کمتر تو ناز کن

دی طاقت ندارم بگ مر چه حرفی بت زیم

مو تنگ دلم سی دیدنت بیو بشین تیم

عاشق تونم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو