loading...

موزیک باحال درخواستی

عشقم چرا با ناز تو با افسون و لبخندی به جانم شعله افکندی مرا دیوانه کردی مرا دیوانه کردی… امشب که با ناله غمت در دیده میماند دلم در سینه می نالد مرا دیوانه کردی مرا دیوانه کردی… مر

حسین بازدید : 23 یکشنبه 13 مهر 1399

عشقم چرا با ناز تو با افسون و لبخندی

به جانم شعله افکندی مرا دیوانه کردی

مرا دیوانه کردی…

امشب که با ناله غمت در دیده میماند

دلم در سینه می نالد مرا دیوانه کردی

مرا دیوانه کردی…

مرا ای دل دیوانه کردی مرا ای دل دیوانه کردی

مرا ای دل دیوانه کردی مرا ای دل دیوانه کردی

اشکی که ریزد به دیده ی غم آهی که خیز به سینه ی من

رنج تمنا ندارم رنج تمنا ندارم

تو آن گل مریم سپیدی بی تو دلم شوری و امیدی

دیگر به دنیا ندارم دیگر به دنیا ندارم

رفتی مرا تنها ز دست غم رها کردی

به جان من خطا کردی مرا دیگر نخواهی مرا دیگر نخواهی

پیدا شدی با غم دل از جام شراب من

از این حال خراب من بگو دیگر چه خواهیبگو دیگر چه خواهی

چرا با من جفا کردی به جان من خطا کردی

ز دست غم رها کردی ببین با من چه ها کردی ببین با من چه ها کردی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو