دانلود آهنگ محمد نوری چوپان

Download Music Mohammad Noori Choopan

آهنگ محمد نوری بنام چوپان

میرسد از دور صدای ساز مرد چوپان

صدا صدای مهتاب

دانلود آهنگ محمد نوری چوپان

 

متن آهنگ چوپان از محمد نوری

میرسد از دور صدای ساز مرد چوپان

صدا صدای مهتاب

امید امید که جاودان شود بهاران

صدا صدای آفتاب

وای به سرزمین خورشید شکوه لاله ها چه زیباست

با گل سپید مهتاب طلوع زندگی چه زیباست

غنچه ی زندگی بر لبم میزند جوانه

منو بهار پر ترانه منو امید بی کرانه

وای به گوش من میآید صدای ساز مرد چوپان

vay be gooshe man miyayad sedaye saze marde choopan

وای چه قصه ها می گوید ز لاله ی سرخ بهاران

vay che gheseha migooyad ze laleye sorkhe baharan

دریا دریا نوازش صدای باران لاله به صحرا پاشید

پرواز و پرواز پرستو های بی آشیان سوی چشم ی خورشید

وای به سرزمین خورشید شکوه لاله ها چه زیباست

با گل سپید مهتاب طلوع زندگی چه زیباست

وای زندگی آبیه بی کران قصه ی بهاره رخشان بود هر سو ستاره

من و تولد دوباره

وای به گوش من میآید صدای ساز مرد چوپان

vay be gooshe man miyayad sedaye saze marde choopan

وای چه قصه ها می گوید ز لاله ی سرخ بهاران

vay che gheseha migooyad ze laleye sorkhe baharan

ترانه آهنگ چوپان از محمد نوری

وای زندگی آبیه بی کران قصه ی بهاره رخشان بود هر سو ستاره

من و تولد دوباره

وای به گوش من میآید صدای ساز مرد چوپان

vay be gooshe man miyayad sedaye saze marde choopan

وای چه قصه ها می گوید ز لاله ی سرخ بهاران

vay che gheseha migooyad ze laleye sorkhe baharan