دانلود آهنگ محسن یگانه اینجا جای تو نیست

Download Music Mohsen Yeganeh Inja Jaye To Nist

آهنگ محسن یگانه بنام اینجا جای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره

ترانه و آهنگ:محسن یگانه

دانلود آهنگ محسن یگانه اینجا جای تو نیست

 

متن آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه

نه میخندم نه میخوام گریه کنم برای تو
این ازم بر نمیاد که آب بشم به پای تو
تو کتم نمیره که دوباره خام تو بشم
واسه من طعمه نذار محاله رام تو بشم
بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست
تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره

Na vase man gerye nakon be darde man nemikhore

تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره

To gosham ghese nago gosham az in harfa pore

ترانه آهنگ اینجا جای تو نیست از محسن یگانه

آره بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست
تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست

نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره

Na vase man gerye nakon be darde man nemikhore

تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره

To gosham ghese nago gosham az in harfa pore