loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ شبی تو عرفان کالبد و پی ول erfan kalbod ft pvol - shabito     گفتم از اینجا به بعد اصن همه چی به میل تو ولی ندیدم هنوزم دورو برم یکی عین تو بد زدم قیدتو من هنوزم فکر توام

حسین بازدید : 93 دوشنبه 12 آبان 1399

دانلود آهنگ شبی تو عرفان کالبد و پی ول

erfan kalbod ft pvol - shabito

 

 

گفتم از اینجا به بعد اصن همه چی به میل تو

ولی ندیدم هنوزم دورو برم یکی عین تو

بد زدم قیدتو من هنوزم فکر توام اما خب حیف تو من همه اینو میدونن

واسه من ساده نبود میسوختم هر روز از تو تهشم تنهایی موند تو رو نمیدونم 

یه لیوان پر که خالی میشه زود یه صدای غر که تو سرمه هنوز

نمیدونم کی ولی میدونم یه روز میرسم بهت تو این خوابای بیخود

چون من قیدتو زدم تو واقعیتم

مطمئنم یه نفر از تو بهترم هست تو رویای من

تو یه شب سرد میبوستم

منم یه روزی یکی میخواستم شبی تو

این همه شب گذشتو نیومدی شبی تو

اون با کلی عادت بد عادت داشت عادت به من نشد این عادتا ترک بی دلیلا

اون راحت با همه پر نیا تو طرف من آخرم از ذهن من اون پریدو

 

کلنجار میرفتم چرا خوب نی حالت با من

مگه هر جایی که رفتم دیدم لیاقت ندارن

حالا بارونیه چش من هر شب واست هر کاری کردم که عوض شم

ولی هر جوری زدم به هر دری من تو کاری میکردی که برعکس شم

 

صبر کن دوباره منو شبیه قبل کن دور از این مردم

بمونو منو شبیه قبل کن نزار ببازیم این دفعه همو

 

 

دانلود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو