دانلود آهنگ غلامحسین بنان قصه ی شب

Download Music Gholam Hosein Banan Gheseye Shab

آهنگ غلامحسین بنان بنام قصه ی شب

من اگر در عاشقی فریب دل نخورده بودم

سر خود چو مرغکان به زیر پر نبرده بودم

دانلود آهنگ غلامحسین بنان قصه ی شب

 

متن آهنگ قصه ی شب از غلامحسین بنان

من اگر در عاشقی فریب دل نخورده بودم

سر خود چو مرغکان به زیر پر نبرده بودم

تو اگر ز در درآیی شب من سحر نمایی

به هر شبی که بی تو ام رخ سحر نبینم آن شب

ز دوریت چو مرغ شب فغان کنم غمی نباشد

اگر چه عمر من به دوری در آرزوی تو گذشته

agar che omre man be doori dar arezooye to gozashte

خوشم که این گذشته من به یاد روی تو گذشته

khosham ke in gozashteye man be yade rooye to gozashte

ترانه آهنگ قصه ی شب از غلامحسین بنان

به هر شبی که بی تو ام رخ سحر نبینم آن شب

ز دوریت چو مرغ شب فغان کنم غمی نباشد

اگر چه عمر من به دوری در آرزوی تو گذشته

agar che omre man be doori dar arezooye to gozashte

خوشم که این گذشته من به یاد روی تو گذشته

khosham ke in gozashteye man be yade rooye to gozashte