loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ این شهر پره گرگه نرو از مرتضی خسروی با لینک مستقیم همراه با متن آهنگ : این شهر پره گرگه نرو میترسم از فردای تو بس کن ببین بغض منو بی تو آخه چیکار کنم من من جون به سر شدم نرو هی خ

حسین بازدید : 131 دوشنبه 26 آبان 1399

دانلود آهنگ این شهر پره گرگه نرو از مرتضی خسروی با لینک مستقیم

همراه با متن آهنگ :

این شهر پره گرگه نرو میترسم از فردای تو

بس کن ببین بغض منو بی تو آخه چیکار کنم من

من جون به سر شدم نرو

هی خسته تر شدم نرو

بی بال و پر شدم نرو

بی تو آخه چیکار کنم من

آتیش آتیشه چشات مستم از اون دلبریات

عقل منو برده نگات رفتی بذار بیام باهاتــــ

آتیش آتیشه چشات مستم از اون دلبریات

عقل منو برده نگات رفتی بذار بیام باهاتــــ

من رو رها نکن نرو بغضم رو وا نکن نرو

پشتم را تا نکن نرو  بی تو آخه چیکار کنم من

بنشین بیا بشین نرو  بغض منو ببین نرو

 بی تو آخه چیکار کنم

آتیش آتیشه چشات مستم از اون دلبریات

عقل منو برده نگات رفتی بذار بیام باهاتــــ

آتیش آتیشه چشات مستم از اون دلبریات

عقل منو برده نگات رفتی بذار بیام باهات

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو