loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ حله چشات شارومین Lyrics Music Sharomin Halle Cheshaat   ترانه و شعر آهنگ حله چشات شارومین عاشقه بیقرارم دلبری ندارم بیا که سر به روی شانه ات گذارم موی منو و شانه ات کل دلم خانه ات

حسین بازدید : 0 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ حله چشات شارومین
Lyrics Music Sharomin Halle Cheshaat

متن آهنگ حله چشات شارومین

 

ترانه و شعر آهنگ حله چشات شارومین

عاشقه بیقرارم دلبری ندارم بیا که سر به روی شانه ات گذارم
موی منو و شانه ات کل دلم خانه ات آن که شود مانعت روم کشم کُشم آن

حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم
حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم

تکست آهنگ حله چشات شارومین

فدای روی ماهو محبت زیادت عزیز قلبو جانم مرا نبر ز یادت
موی منو و شانه ات کل دلم خانه ات آن که شود مانعت روم کشم کُشم آن

حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم
حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم

حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم
حله چشات جان من حله چشات دل مکن محو توام روز و شب بیا بیا نگارم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو