loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ حال عجیبی دارم شارومین Lyrics Music Sharomin Hale Ajibi Daram   ترانه و شعر آهنگ حال عجیبی دارم شارومین تو مثه شراب نابی تو شراب هفت ساله مثله اون مستیه نابی پشته آخرین پیاله مست ا

حسین بازدید : 0 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ حال عجیبی دارم شارومین
Lyrics Music Sharomin Hale Ajibi Daram

متن آهنگ حال عجیبی دارم شارومین

 

ترانه و شعر آهنگ حال عجیبی دارم شارومین

تو مثه شراب نابی تو شراب هفت ساله
مثله اون مستیه نابی پشته آخرین پیاله
مست این باده ی نابم منو این حاله خرابم منو این حاله خرابم

حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم
حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم

مستی هم بهوونه ای شد یکم از غصه جدا شیم
به سلامتیه این که پیکه آخرم تو باشی
من میخوام مست تو باشم من میخوام مست تو باشم

حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم
حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم

تکست آهنگ حال عجیبی دارم شارومین

مسته این باده ی نابم منو این حاله خرابم
اینقده میزونه حالم باز نمیتونم بخوابم
جز تو و چشم خمارت همه چی رفته ز یادم

حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم
حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم

تو مثه شراب نابی منو این حاله خرابم
مثله اون مستیه نابی این شراب هفت ساله , تو مثه شراب نابی

حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم
حاله عجیبی دارم حاله عجیبی دارم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو