دانلود آهنگ معین دگر چه خواهی

Download Music Moein Degar Che Khahi

آهنگ معین بنام دگر چه خواهی

من که عمرم را به پایت ریختم

زندگیها را به پایت ریختم

دانلود آهنگ معین دگر چه خواهی

 

متن آهنگ دگر چه خواهی از معین 

من که عمرم را به پایت ریختم

زندگیها را به پایت ریختم

ای تو دیروز من و امروز من

من که فردا را به پایت ریختم

دیگر چه خواهی دیگر چه خواهی

من که با خوب و بد تو ساختم

ابرویم را به خاک انداختم

در سفر تا هفت شهر عشق تو

من که مرزی تا جنون نشناختم

دیگر چه خواهی دیگر چه خواهی

من که همچون بت پرستیدم تو را

هر کجا رفتم فقط دیدم تو را

با تمام گریه ها از دست تو

می شکستم بغض و خندیدم تو را

پس چرا آزردنم را دوست داری

pas chera azordanam ra doost dari

حسرت و غم خوردنم را دوست داری

hasrato gham khordanam ra doost dari

مثل من هرگز کسی عاشق نبوده

سوختن از عشق را لایق نبوده

از توام بر اتش و خاموشم از تو

تا نگویی در وفا صادق نبوده

هر چه میسوزم تو میگویی کم است

قصه ام ورد تمام عالم است

پس چرا آزردنم را دوست داری

pas chera azordanam ra doost dari

حسرت و غم خوردنم را دوست داری

hasrato gham khordanam ra doost dari

هر چه را می خواستی از من به دست اورده ای

مرگ غرورم بس نبود که قصد جانم کرده ای

من که دنیا را به پایت ریختم

زندگیها را به پایت ریختم

من که با خوب و بد تو ساختم

ابرویم را به خاک انداختم

دیگر چه خواهی دیگر چه خواهی

من که همچون بت پرستیدم تو را

هر کجا رفتم فقط دیدم تو را

با تمام گریه ها از دست تو

می شکستم بغض و خندیدم تو را

پس چرا آزردنم را دوست داری

pas chera azordanam ra doost dari

حسرت و غم خوردنم را دوست داری

hasrato gham khordanam ra doost dari

ترانه آهنگ دگر چه خواهی از معین 

با تمام گریه ها از دست تو

می شکستم بغض و خندیدم تو را

پس چرا آزردنم را دوست داری

pas chera azordanam ra doost dari

حسرت و غم خوردنم را دوست داری

hasrato gham khordanam ra doost dari