دانلود آهنگ معین تمنا

Download Music Moein Tamanna

آهنگ معین بنام تمنا

ای جان من

هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است

دانلود آهنگ معین تمنا

 

متن آهنگ تمنا از معین 

ای جان من

هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است

هر کس به سوی قبله ی خود رو به نماز است

هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است

با عشق در امیخته در راز و نیاز اسث

ای جان من تو جانان من تو

در مذهب عشق ایمان من تو

هیهات که کوتاه شود با رفتن جانم

این دست تمنا که به سوی تو دراز است

هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است

با عشق در امیخته در راز و نیاز اسث

هر که در عشق تو گم شد از تو پیدا می شود

قطره ی نا قابل دل از تو دریا می شود

دستی که به درگاه خدا بسته پل عشق

dasti ke ba dargahe khoda baste pole eshgh

کوتاه نبینید که این قصه دراز است

kootah nabinid ke in ghese deraz ast

ترانه آهنگ تمنا از معین 

قطره ی نا قابل دل از تو دریا می شود

دستی که به درگاه خدا بسته پل عشق

dasti ke ba dargahe khoda baste pole eshgh

کوتاه نبینید که این قصه دراز است

kootah nabinid ke in ghese deraz ast