loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ اعتراف پویا بیاتیخودمُ زدم به کوری شاید این روزُ نبینمشاید این نگاه تلخِ استخون سوزُ نبینماما دیدمُ بریدم نفسا زیره شکنجهبه دلم سپرده بودم هرجا دیدنت برنجهمن با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسمآخرین

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ اعتراف پویا بیاتی
خودمُ زدم به کوری شاید این روزُ نبینم
شاید این نگاه تلخِ استخون سوزُ نبینم
اما دیدمُ بریدم نفسا زیره شکنجه
به دلم سپرده بودم هرجا دیدنت برنجه
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم

حالا لحظه هام اسیره گریه های ناگزیره
این ترانه تا قیامت اعتراف ازم میگیره

خودمُ زدم به کوری شاید این روزُ نبینم
شاید این نگاه تلخِ استخون سوزُ نبینم
اما دیدمُ بریدم نفسا زیره شکنجه
به دلم سپرده بودم هرجا دیدنت برنجه
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو