loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ برو خوشبخت بشی پویا بیاتیمنو یادت نمی یاد می دونم / تا همین جاشم ازت ممنونمدیگه حتّی نفسم در نمی یاد / کاری جز دعام ازم بر نمی یادبرو خوش باش ، برو شیرینم / من به آینده تو خوش بینمبرو که الهی خوش

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ برو خوشبخت بشی پویا بیاتی


منو یادت نمی یاد می دونم / تا همین جاشم ازت ممنونم
دیگه حتّی نفسم در نمی یاد / کاری جز دعام ازم بر نمی یاد
برو خوش باش ، برو شیرینم / من به آینده تو خوش بینم
برو که الهی خوشبخت بشی / مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه ی بی کسی هام / برو خوشبخت بشی
منو ول کردی با دل واپسی هام / برو خوشبخت بشی
اگه رفتی ، اگه تنها موندم / برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره هات جا موندم / برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دل تنگم / نگرانِ من نباش
اگه گریه داره این آهنگم / نگرانِ من نباش
اگه عمرم داره از کف میره / نگرانِ من نباش
اگه هر شب نفسم می گیره / نگرانِ من نباش

کاشکی می شد با دلم می ساختی / تو هنوز دلِ منو نشناختی
کاش مثل گذشته عاشق بودی / کاش همون آدم سابق بودی
برو خوش باش برو شیرینم / من به آینده تو خوش بینم
برو که الهی خوشبخت بشی / مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه بی کسی هام / برو خوشبخت بشی
منو ول کردی با دل واپسی هام / برو خوشبخت بشی
اگه رفتی اگه تنها موندم / برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره هات جا موندم / برو خوشبخت بشی
نوش جونم که همش دل تنگم / نگران من نباش
اگه گریه داره این آهنگم / نگران من نباش
اگه عمرم داره از کف میره / نگران من نباش
اگه هر شب نفسم می گیره / نگران من ،نگران من ، نگران من نباش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو