loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ تو دوستش داری پویا بیاتیتو چقدر حالت این روزا خوبه عشق توی زندگیت بی مرزهدلت از بس به اون گره خورده حتی از شکست من نمی لرزهبرات انقدر مهم شده کهدیگه بدی هاشم به روش نمی یاریاون چقدر کنار تو خوشبخ

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ تو دوستش داری پویا بیاتی



تو چقدر حالت این روزا خوبه عشق توی زندگیت بی مرزه

دلت از بس به اون گره خورده حتی از شکست من نمی لرزه

برات انقدر مهم شده کهدیگه بدی هاشم به روش نمی یاری

اون چقدر کنار تو خوشبخته وقتی که اینجوری تو دوسش داری…

آخ چقدر این شبا دلم تنگه چشام از گریه رنگ بارونه

گمونم تو زندگیت از من حتی یه خاطره ام نمی مونه

آخ چقدر این شبا دلم تنگه چشام از گریه رنگ بارونه

گمونم تو زندگیت از من حتی یه خاطره ام نمی مونه


کم کم اسمم برات غریبه می شه چهرمم می ره از یادت

دیگه یادت نمی مونه اینجا یه نفر عاشقونه می خوادت

باهمین حس حذفمی شم تو غصه ی تو

تو همین شهر خلاصه می شم روزگارم نمی ره جلو

آخ چقدر این شبا دلم تنگه چشام از گریه رنگ بارونه

گمونم تو زندگیت از من حتی یه خاطره ام نمی مونه

آخ چقدر این شبا دلم تنگه چشام از گریه رنگ بارونه

گمونم تو زندگیت از من حتی یه خاطره ام نمی مونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو