loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ محلی همه میگن برو ترک گلت کن از مهیار برومند با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین – چهاربیتی و فایز خوانی  همراه با متن آهنگ :  ز هجرت دلبرم خونه دل من بلال آخی بلال

حسین بازدید : 55 یکشنبه 05 بهمن 1399

دانلود آهنگ محلی همه میگن برو ترک گلت کن از مهیار برومند با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین – چهاربیتی و فایز خوانی

 همراه با متن آهنگ : 

ز هجرت دلبرم خونه دل من بلال آخی بلالم

بیابون گرد مجنونه دل من بلال آخی بلالم

ز بعد رفتنت ای یار جانی بلال آخی بلالم

پریشون و پریشونه دل من بلال آخی بلالم

بی تو خواب دارم ای گل بلال آخی بلالم

آخ نه در دل صبرو طاقت دارم ای گل بلال آخی بلالم

همه میگن برو ترک گلت کن بلال آخی بلالم

چه سازم با تو عادت دارم ای گل بلال آخی بلالم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو