loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ زخم ربون حسین توکلیحرفای تو زخم زبوننگاه تو به این و اونیه روز میگی برو نباشیه روز میگی پیشم بمونیه روز میگی پیشم بمونخوب میدونی دوست دارمسر به سر دلم نذاریا تو بمون یا تو قصه هامیا برو اسمم و نی

حسین بازدید : 0 دوشنبه 06 بهمن 1399

آهنگ زخم ربون حسین توکلی

حرفای تو زخم زبون
نگاه تو به این و اون
یه روز میگی برو نباش
یه روز میگی پیشم بمون
یه روز میگی پیشم بمون

خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون یا تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار
خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار


یه روز میگی دوسم داری
یه لحظه آروم نداری
فرداش با من قهر می کنی
کاری به کارم نداری
اخ چی میشد با دل من
نامهربونی نکنی
همش به من وعده ندی
شیرین زبونی نکنی

خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون یا تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار
خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار

حرفای تو زخم زبون
نگاه تو به این و اون
یه روز میگی برو نباش
یه روز میگی پیشم بمون
یه روز میگی پیشم بمون

خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون یا تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار
خوب میدونی دوست دارم
سر به سر دلم نذار
یا تو بمون تو قصه هام
یا برو اسمم و نیار







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو