loading...

موزیک باحال درخواستی

نمیاد صدای غریب خوندن تو نمیادصدای رفیق همیشه موندن تو نمیادبخون غزلخون که چه خوب می خونیدرد خاطرخواها رو خوب می دونیوقتی می خونی یه جاهایی میرمصد دفعه زنده میشم و می میرمسوز صدات جونمو می سوزونهتا دم

حسین بازدید : 0 سه شنبه 28 بهمن 1399

نمیاد صدای غریب خوندن تو نمیاد
صدای رفیق همیشه موندن تو نمیاد
بخون غزلخون که چه خوب می خونی
درد خاطرخواها رو خوب می دونی
وقتی می خونی یه جاهایی میرم
صد دفعه زنده میشم و می میرم
سوز صدات جونمو می سوزونه
تا دم مردن منو می کشونه
داغ دلم تازه میشه می خونی
بدجوری آتیش داری می سوزونی
داغ دلم تازه میشه می خونی
بدجوری آتیش داری می سوزونی
نمیاد صدای غریب خوندن تو نمیاد

بخون غزلخون که غریب می خونی
رفیق تر از صدتا رفیق می خونی
دلم برای خوندنت هلاکه
صدای تو صدای آب و خاکه
بخون غزلخون که غریبیم اینجا
بگو چه چیزا که ندیدیم اینجا
بلند بلند بخون همه بدونن
تشنه لب چشمه رسیدیم اینجا

داغ دلم تازه میشه می خونی
بدجوری آتیش داری می سوزونی
داغ دلم تازه میشه می خونی
بدجوری آتیش داری می سوزونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو