loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ داریوشگفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم نکردميادمو ازسر بَدر کن چه بَد کردم نکردمروزاول گفته بودی ولی ازتو نشنيدمتوی آينهء ديروز کاشکی فردارو ميديدمباتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زيرو زبرشدلحظه هاخ

حسین بازدید : 67 دوشنبه 06 شهریور 1396


متن آهنگ داریوش
گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم نکردم
يادمو ازسر بَدر کن چه بَد کردم نکردم


روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنيدم
توی آينهء ديروز کاشکی فردارو ميديدم
باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زيرو زبرشد
لحظه هاخالی وخسته زندگی بی هوده ترشد


گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم نکردم
فکر آزار و خطر کن چه بَد کردم نکردم

عشق اولين توبودی باتومن عشقوشناختم
ای توعشق آخرينم رفتی و دردو شناختم


باتومن عشقو شناختم باتومن زندگی ساختم
ازکسی گلايه ایی نيست اگه باختم بتو باختم

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم نکردم

عشقمو از سر بدر کن چه بَد کردم نکردم


http://dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx


دانلود آهنگ داریوش کیفیت عالی,تکست موزیک داریوش,متن آهنگ داریوش,کد موزیک داریوش,کد آهنگ پیشواز داریوش,کد آهنگ پیشواز همراه اول داریوش,دانلود آهنگ با لینک مستقیم داریوش,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه داریوش,کد آهنگ پیشواز ایرانسل داریوش,دانلود آهنگ داریوش, داریوش,تکست آهنگ داریوش,آهنگ جدید شهریور ماه 96,دانلود آهنگ داریوش رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول داریوش,دانلود آهنگ جدید داریوش,دانلود آهنگ داریوش کیفیت 320,متن ترانه داریوش,







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو