loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ بذار ببینمت سعید عربنمیدونم که خوشبختی یا داری میکشی سختییا بعدِ من توی قلبِ یکی مثلِ خودم رفتینمیدونم تو این ساعت شدی غمگین و کم طاقتیا اینکه نه حالت خوبه نه گریونی نه ناراحتبزار ببینمت بازم ، ب

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بذار ببینمت سعید عرب

نمیدونم که خوشبختی یا داری میکشی سختی
یا بعدِ من توی قلبِ یکی مثلِ خودم رفتی
نمیدونم تو این ساعت شدی غمگین و کم طاقت
یا اینکه نه حالت خوبه نه گریونی نه ناراحت

بزار ببینمت بازم ، به بودن با تو مینازم
اگه برگردی پیشِ من برات دنیا رو میسازم
دلم بدجوری غم داره ، آخه این دوری غم داره
اگه این خونه دلگیره ، آخه هواتو کم داره
نمیدونم دوستم داری یا از من خیلی بیزاری
یا دلتنگِ منی هرروز ، میونِ خواب و بیداری
نمیدونم دوستم داری یا از من خیلی بیزاری
یا دلتنگِ منی هرروز ، میونِ خواب و بیداری

بزار ببینمت بازم ، به بودن با تو مینازم
اگه برگردی پیشِ من برات دنیا رو میسازم
دلم بدجوری غم داره ، آخه این دوری غم داره
اگه این خونه دلگیره ، آخه هواتو کم داره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو