loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ برات دارم سعید آسایش » ترانه سرا ( دی جی حسین )» آهنگ ساز : ( سعید اسایش )» تنظیم : ( سهیل هایدن )من نامه هاتو شبونه سوزوندماین بار عشقو رو دوشم کشوندمبهونه می کردی نمی فهمم تو روپشیمونی حالا نم

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ برات دارم سعید آسایش


» ترانه سرا ( دی جی حسین )
» آهنگ ساز : ( سعید اسایش )
» تنظیم : ( سهیل هایدن )
من نامه هاتو شبونه سوزوندم
این بار عشقو رو دوشم کشوندم
بهونه می کردی نمی فهمم تو رو
پشیمونی حالا نمی بخشم تو رو
من به تو هرگز نمی بازم برو
کاشکی از اول نمی خواستم تو رو
دیگه آشتی بی آشتی
سر کارم گذاشتی
اون وقتی که باید
دوسم داشتی نداشتی
دیگه آشتی بی آشتی

سر کارم گذاشتی
اون وقتی که باید
دوسم داشتی نداشتی
حالا حالا حالاها برات دارم
حالا حالا حالاها طلبکارم
حالا حالا حالاها بدهکاری
حالا حالا حالاها سر کاری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو