loading...

موزیک باحال درخواستی

ای از عشق پاک من همیشه مست من تو را آســـان نیـاوردم به دست بارهــا ایـــن کودک احسـاس من زیر بــارانهــای اشک من نشست من تو را آســـان نیاوردم به دست  در دل آتش نشستـــن کار آسانی نبود راه

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

ای از عشق پاک من همیشه مست

من تو را آســـان نیـاوردم به دست

بارهــا ایـــن کودک احسـاس من

زیر بــارانهــای اشک من نشست

من تو را آســـان نیاوردم به دست 

در دل آتش نشستـــن کار آسانی نبود

راه را بر اشـک بستن کار آسانی نبـود

با غروری هــم قد و بالای بام آسمـــان

بارها در خود شکستـن کار آسانی نبود 

آهنگ عشق پاک از گلپا 

بارهــا این دل به جــرم عاشقــی

زیر سنگینی بار غـم شکـســت

من تو را آسان نیاوردم به دســت .. 

در بـه دســـت آوردنت بردباریها شده

بیقـراریها شده شب زنده داریهــا شـده

در بـه دســت آوردنت پایداریها شده

با ظلم و جور روزگار سـازگاریها شده

ای از عشق پاک من همیشه مست

من تو را آســـان نیـاوردم به دست 

من تو را آسان نیاوردم به دست 

آهنگ عشق پاک از گلپا

بارهــا ایـــن کودک احسـاس من

زیر بــارانهــای اشک من نشست

من تو را آســـان نیاوردم به دست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو