loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ مجازاتم نکن حتی اگه من اشتباه کردم ,همه دشمن شدن با تو من از اسمت دفاع کردم ,مجازاتم نکن با قهر صداتو جا بذار پیشم ,نذار به دیدن عکسات تو تنهایی راض

حسین بازدید : 107 سه شنبه 14 شهریور 1396

 

 

 

 

متن آهنگ

مجازاتم نکن حتی اگه من اشتباه کردم

,همه دشمن شدن با تو من از اسمت دفاع کردم

,مجازاتم نکن با قهر صداتو جا بذار پیشم

,نذار به دیدن عکسات تو تنهایی راضی شم

 

,گناهی گردنم ننداز تو چی می دونی از دردم

,منو اونقدر ندیدی که کنارت خودکشی کردم

,بی گناهیم که ثابت شه خجالت می کشی از من

 

,با حرفایی که حقم نیست قول آخرت رو نشکن

 

,تورو می شناسم از حرفات از این بغض صدای من

,خیلیا عاشقت میشن توی ترانه های من

,تو مغروری ولی باید حالا که اشکامو دیدی

,بپوشونی رو ما تو خواب بفهمم منو بخشیدی

 

 

,مجازاتم نکن حتی اگه من اشتباه کردم

,همه دشمن شدن با تو من از اسمت دفاع کردم

,مجازاتم نکن با قهر صداتو جا بذار پیشم

,نذار به دیدن عکسات تو تنهایی راضی شم

 

,گناهی گردنم ننداز تو چی می دونی از دردم

,منو اونقدر ندیدی که کنارت خودکشی کردم

,بی گناهیم که ثابت شه خجالت می کشی از من

,با حرفایی که حقم نیست قول آخرت رو نشکن

,







برچسب ها متن آهنگ مجازاتم نکن حتی اگه من اشتباه کردم همه دشمن شدن با تو من از اسمت دفاع کردم مجازاتم نکن با قهر صداتو جا بذار پیشم نذار به دیدن عکسات تو تنهایی راضی شم گناهی گردنم ننداز تو چی می دونی از دردم منو اونقدر ندیدی که کنارت خودکشی کردم بی گناهیم که ثابت شه خجالت می کشی از من با حرفایی که حقم نیست قول آخرت رو نشکن تورو می شناسم از حرفات از این بغض صدای من خیلیا عاشقت میشن توی ترانه های من تو مغروری ولی باید حالا که اشکامو دیدی بپوشونی رو ما تو خواب بفهمم منو بخشیدی مجازاتم نکن حتی اگه من اشتباه کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو