loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ{ آواز }دیگر بخدا مام وطن خانه نشین استایران من و ما همه جا در تب و کین استیاای هم وطنان گرد هم آیید که امروزنقش حرکت عکس زمان پشت به زین استیادردی نبود دردی نبود سخت تر از دوری میهنایران تو ب

حسین بازدید : 95 جمعه 17 شهریور 1396




متن آهنگ
{ آواز }
دیگر بخدا مام وطن خانه نشین است

ایران من و ما همه جا در تب و کین است
یا
ای هم وطنان گرد هم آیید که امروز

نقش حرکت عکس زمان پشت به زین است


یا
دردی نبود دردی نبود سخت تر از دوری میهن

ایران تو بمان غایت مقصود همین است
ایران تو بمان غایت مقصود همین است

یا وای ...
دیگه ندارم طاقت موندن

من این شهر و رها میکنم از درد شبونه

دل موطن من مرده ز بیداد زمونه
ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من


اگه خاک من از دست بره جایی ندارم
دلم میمیره از غصه دیگه نایی ندارم

بجز نام تو ای مام وطن ای موطن من
دگر بر روی لبهای خدا وای ندارم

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من










http://www.matne-taraneh.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو