loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگهم وطن بی وطن خواهی ماندگر از این بی تو بازیچه بیگانه شدیوای دل ...چشم دل را بگشا عقل را همسفر خویش نماور نه چون بوم تماشا گه ویرانه شوی ...وای وای دل ...دیگه ندارم طاقت موندنمن این شهر رو رها

حسین بازدید : 52 جمعه 17 شهریور 1396


متن آهنگ
هم وطن بی وطن خواهی ماند
گر از این بی تو بازیچه بیگانه شدی

وای دل ...
چشم دل را بگشا عقل را همسفر خویش نما

ور نه چون بوم تماشا گه ویرانه شوی ...

وای وای دل ...
دیگه ندارم طاقت موندن

من این شهر رو رها میکنم از درد شبونه

دل موطن من مرده ز بیداد زمونه


ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که بیگانه بشه هم وطن من

ایران ایران سرم روی تن من نباشه

گر که ویرانه بشه این وطن من







http://www.matne-taraneh.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو