loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید ساییل دلیلش خودتی Download New Music Saeel Dalilesh Khodeti آهنگ جدید ساییل بنام دلیلش خودتی اگه من مثه دیوونه هام اگه من کسیو نمیخوام اگه بی تو بده حال هوام   متن

حسین بازدید : 0 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید ساییل دلیلش خودتی

Download New Music Saeel Dalilesh Khodeti

آهنگ جدید ساییل بنام دلیلش خودتی

اگه من مثه دیوونه هام

اگه من کسیو نمیخوام اگه بی تو بده حال هوام

دانلود آهنگ جدید ساییل دلیلش خودتی

 

متن آهنگ دلیلش خودتی از ساییل 

اگه من مثه دیوونه هام

agh mn msh dioonh ham

اگه من کسیو نمیخوام اگه بی تو بده حال هوام

agh mn ksio nmikhoam agh bi to bdh hal hoam

یعنی تو رو میخوام ،فقط تورو میخوام اگه من به تو بند دلم

iani to ro mikhoam ،fght toro mikhoam agh mn bh to bnd dlm

اره بی تو نمیخنده یکم کاری کردی بهت وابسته شم

arh bi to nmikhndh ikm kari krdi bht oabsth shm

من اگه پابندم دلیلش خودتی من اگه میخندم دلیلش خودتی

mn agh pabndm dlilsh khodti mn agh mikhndm dlilsh khodti

از همه دل کندم دلیلش خودتی من اگه آرومم واسه عشق توإ

az hmh dl kndm dlilsh khodti mn agh aromm oash ashgh toe

نمیخوام این احساس یه روز چشم بخوره تو یه عاشق ساختی که حواسش به توئه

nmikhoam ain ahsas ye roz chshm bkhorh to ye aashgh sakhti ke hoassh bh toyh

چشمات یه شهر و دیوونه کرده میدونی حس من برنمیگرده

chshmat ye shhr o dioonh krdh midoni hs mn brnmigrdh

قول میدم این قول یه مرده واسه تو هرکاری ارزش داره اره

ghol midm ain ghol ye mrdh oash to hrkari arzsh darh arh

چشمات منو راحت نمیزاره کارات واسه من تازگی داره

chshmat mno raht nmizarh karat oash mn tazgi darh

ترانه آهنگ دلیلش خودتی از ساییل 

من اگه پابندم دلیلش خودتی من اگه میخندم دلیلش خودتی

mn agh pabndm dlilsh khodti mn agh mikhndm dlilsh khodti

از همه دل کندم دلیلش خودتی من اگه آرومم واسه عشق توإ

az hmh dl kndm dlilsh khodti mn agh aromm oash ashgh toe

نمیخوام این احساس یه روز چشم بخوره تو یه عاشق ساختی که حواسش به توئه

nmikhoam ain ahsas ye roz chshm bkhorh to ye aashgh sakhti ke hoassh bh toyh

چشمات یه شهر و دیوونه کرده میدونی حس من برنمیگرده

chshmat ye shhr o dioonh krdh midoni hs mn brnmigrdh

قول میدم این قول یه مرده واسه تو هرکاری ارزش داره اره

ghol midm ain ghol ye mrdh oash to hrkari arzsh darh arh

چشمات منو راحت نمیزاره کارات واسه من تازگی داره

chshmat mno raht nmizarh karat oash mn tazgi d







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو